Lada targowa Desing sklepu – czy wygląd sklepu ma wpływ na ruch Klientów? W dobie sprzedaży internetowej coraz trudniej zdobyć Klientów w sklepach stacjonarnych. Zakupy online są szybkie i proste. Dlatego dziś przedsiębiorcy muszą szukać nowych sposobów na przyciągnięcie Klientów. Wyjątkowy asortyment to jedno, ale taki można znaleźć także w sieci. Coraz częściej można spotkać się z tym, że to sam design sklepu i jego wygląd przyciąga Klienta.

Największe światowe marki. W całej Europie, w największych aglomeracjach, spotkać można ekskluzywne ulice pełne butików modowych. Są to duże sklepy, w których zazwyczaj nie sam sprzedawany produkt gra główną rolę. W markowych sklepach asortyment jest skromny, wystrój wnętrza z kolei luksusowy i bardzo oryginalny. W zależności od charakteru marki można spotkać różne podejście do wystroju wnętrza sklepu. Niektóre z nich są eleganckie, ale minimalistyczne. W innych panuje przepych i wystawność. Jednak niezależnie od stylu, takie butiki często stają się nawet ważnymi punktami turystycznymi. Dlaczego?

ABM na targach Wyposażenie i desing sklepu to sztuka

Obecnie najbardziej luksusowych butików nie nazywa się już sklepami. Są określane mianem showroom. Jak sama nazwa wskazuje, są miejscem show – wydarzeń, które przyciągają Klientów. Te najbardziej popularne mają huczne otwarcia w towarzystwie mediów i gwiazd showbiznesu. Ich wnętrza są podziwiane i chwalone w poczytnych pismach branżowych. To dlatego, że wyposażenie wnętrz sklepowych stało się już sztuką. Nie chodzi tylko o to, by wnętrze było funkcjonalne. Ma być piękne, niezwykłe, zapierające dech w piersiach. Nic więc dziwnego, że właściciele marek prześcigają się w coraz to nowych pomysłach. Zatrudniani są profesjonalni projektanci, by zaaranżować sklep, który stanie się prawdziwym dziełem sztuki.

ABM Wyposażwenie Sklepów - TargiProjektanci sklepów i ich wyobraźnia

Mediolańska Galeria Wiktora Emanuela II to stały punkt wycieczki turystów, którzy odwiedzają to miasto. Gromadzi wewnątrz butiki najznakomitszych marek z całego świata. Wyjątkowa jest jego architektura i wystrój, powstałe już w XIX w. Nic dziwnego, że mieszczące się tam sklepy muszą dorównać poziomem wystroju do miejsca, w jakim się znajdują. Ale to nie jedyny wyznacznik, jaki decyduje o aranżacji sklepu i  niektóre firmy stawiają na naturę i ekologię. Tworzą w swoich sklepach podłogi z trawników lub aranżują w nich małe tężnie solankowe. Inne idą w zupełnie innym kierunku i tworzą awangardowe wnętrza. Wystrój jest w nich odwrócony do góry nogami, a z sufitu zwisają różne przedmioty.

Stoisko targowe ABMElement zaskoczenia

Nie ma znaczenia, jaki kierunek wybierzemy. Tak naprawdę liczy się oryginalność, ale także spójność wizerunkowa marki. To jak wygląda sklep, powinno zawsze odzwierciedlać politykę marki. Warto jednak czasem dać się ponieść. Wprowadzenie do naszego sklepu jakiegoś zaskakującego elementu wpłynie korzystnie na zwiększony ruch w sklepie. Nawet osoby niezainteresowane asortymentem mogą pokusić się o wejście, by podziwiać jego wnętrze. A wtedy, kto wie, być może pozostaną z nami na dłużej?

Nasze realizacje: https://www.abm.com.pl/wyposazamy-sklepy-biura-realizacje

Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie internetowym https://wyposazamysklepy.pl