Akcesoria biurowe są niezbędne do komfortowej pracy biurowej. Ich brak utrudnia pracownikom wykonywanie codziennych obowiązków. Przedstawiamy listę akcesoriów biurowych. Dzięki niej każde stanowisko w biurze będzie właściwie zaopatrzone.
Artykuły do biura – lista
W zamawianiu artykułów biurowych pomoże nam lista poniższa lista:
1. Zszywacz do papieru i dziurkacz
Zszywacze i dziurkacze pomagają w walce z chaosem panującym w dokumentach biurowych. Zszywacz łączy luźne kartki w jeden dokument. Natomiast za pomocą dziurkacza wykonujemy otwory, dzięki którym umieszczamy kartki w segregatorze.
Do zszywaczy potrzebujemy oczywiście zszywek. Najczęściej stosujemy zszywki 24/6 lub 26/6. Oprócz zszywaczy warto zakupić spinacze biurowe i klipsy. Dzięki nim złączymy dokumenty bez ingerowania w strukturę papieru.
2. Artykuły piśmiennicze do biura
W biurze organizujemy cyklicznie szkolenia i spotkania zespołów. Stosujemy wtedy technikę zwaną „burzą mózgów”, wymieniamy się pomysłami i dyskutujemy. Dlatego też nieodłącznym elementem wyposażenia sali konferencyjnej są tablice kredowe, ekrany projekcyjne i tablice interaktywne.
Pamiętajmy, aby dostosować rodzaj markerów do używanej powierzchni. W przypadku tablic magnetycznych niezbędny będzie marker do tablicy suchościeralny. Z kolei do tradycyjnej tablicy kredowej potrzebujemy markera kredowego w odpowiednim kolorze. Do czarnych tablic zakupmy zatem białe markery kredowe. Natomiast do białych tablic – czarne lub kolorowe markery kredowe.
Oprócz markerów przydatne będą też kolorowe zakreślacze. Dzięki nim zaznaczymy istotne informacje w dokumentach.
3. Koperty białe do wysyłki dokumentów
Każde przedsiębiorstwo prowadzi korespondencję biznesową, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Warto wybrać koperty w zróżnicowanych rozmiarach. Popularne, uniwersalne formaty kopert to na przykład C5, C6 oraz DL. Koperta C5 pomieści całą kartkę w formacie A5 lub kartkę A4 złożoną na pół. Z kolei koperta C6, nazywana tradycyjną, kartki A6. Natomiast do koperty DL włożymy kartkę w rozmiarze A4 złożoną trzykrotnie.
Do przesyłania delikatnych przedmiotów najbardziej odpowiednie będą koperty bąbelkowe.
Przy okazji nie zapomnijmy o koszulkach na dokumenty (koszulki groszkowe) i teczkach. Zabezpieczą one dokumenty przed zabrudzeniem i zniszczeniem.
4. Karteczki i notesy do biur
Do tworzenia szybkich notatek niezbędne są różnego rodzaju karteczki. W biurach najczęściej korzystamy z karteczek samoprzylepnych i wkładów do kubika (kostek). Możemy wybrać klasyczne, białe karteczki lub kolorowe.
Dodatkowe wyposażenie biura
Poza listą wyżej przydatne będą również nożyczki, zapas taśmy klejącej i kleju biurowego. Warto zapewnić pracownikom kalendarze i terminarze, które ułatwią im planowanie pracy.
Warto wspomnieć także o drukach akcydensowych, czyli gotowych wzorach dokumentów. To na przykład książka kontroli przedsiębiorcy, różnego rodzaju druki kadrowe, księgowe i bankowe.
Jeśli w naszym biurze znajduje się terminal, koniecznie pamiętajmy o zapasie rolek termicznych.
Zobacz teraz, jak urządzić stanowisko kawowe:
https://wyposazenie-dla-sklepow.pl/projekt-sklepu/kacik-kawowy-na-stacji-porady/
Sprawdź też słupki odgradzające – nie tylko do sklepów:
https://stojaki-sklepowe.pl/akcesoria-dodatkowe/organizacja-przestrzeni-w-sklepie-slupki-odgradzajace/
Tutaj kupisz niezbędne akcesoria biurowe:
https://wyposazamysklepy.pl/akcesoria-do-biura