Osłona ochronna
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, kontakty społeczne ograniczyliśmy do minimum. Także firmy muszą przestawić się na nowy sposób funkcjonowania. Jesteśmy przyzwyczajeni do częstych rozmów i spędzania czasu w pomieszczeniach socjalnych. Wiemy, że o wiele szybciej jest załatwić jakąś sprawę bezpośrednio. Jednak kiedy w grę wchodzi ludzkie życie i zdrowie, musimy wyrobić nowe nawyki.
Biura wprowadziły spore zmiany dzięki użyciu technologii. Częściej używamy komunikatorów, przeprowadzamy telekonferencje, zamieniamy spotkania na żywo na video. Dzięki temu skutki separacji są mniej uciążliwe.
Ale jak dodatkowo możemy zabezpieczyć pracowników i Klientów?
W przypadku biura ogranicza nas powierzchnia, jaką dysponujemy. Rzadko kiedy możemy pozwolić sobie na umieszczenie każdego pracownika w osobnym pokoju. Dlatego staramy się znaleźć możliwe rozwiązania, takie jak dozowniki do dezynfekcji, odstęp między biurkami czy wietrzenie pomieszczeń. Pomoże nam też osłona ochronna do biura lub restauracji.
Wyposażenie biura — stacja dezynfekująca, osłona plexi, maseczki
Czasami spotkanie twarzą w twarz jest niezbędne, zwłaszcza gdy było zaplanowane z wyprzedzeniem. Dlatego przygotujmy wcześniej wyznaczone pomieszczenie.
Odsuńmy od siebie krzesła. Osłona ochronna do biura lub restauracji zamontowana do stołu umożliwi kontakt wzrokowy. Otwórzmy też okna, żeby zapewnić cyrkulację powietrza.
Upewnijmy się, że uczestnicy spotkania mogą zdezynfekować ręce i powierzchnię. Szczególnie wygodna jest automatyczna stacja dezynfekująca, która działa bezdotykowo.
Takie wcześniejsze przygotowanie sprawia, że osoby na spotkaniu nie muszą pamiętać, jakie czynności wykonać. Wszystko jest gotowe i wystarczy usiąść w odpowiedniej odległości.
Restauracja i pub odpowiednio dostosowane do wymogów sanitarnych
Branża gastronomiczna jest szczególnie narażona na efekt społecznego dystansu. Klienci obawiają się, że lokal może nie być właściwie dostosowany. Wolą zjeść w domu, gdzie mają wpływ na higienę.
Dlatego rezygnują ze spotkań i odwołują rezerwacje, bojąc się o swoje zdrowie. Jeśli taka sytuacja trwa nieco dłużej, prowadzi to nieuchronnie do upadku biznesu. Niestety wciąż są obiekty, które z opóźnieniem wdrażają zmiany. Jeśli chcemy utrzymać swój biznes, musimy działać od razu.
Jakie zasady higieny powinien wdrożyć obiekt? Przy wejściu do lokalu Klienci powinni mieć dostęp do środków dezynfekujących. Pracownicy obsługują gości w rękawiczkach i maseczkach.
Dezynfekcja i zabezpieczenie stolików, czyli jak chronić Klientów
A co ze stolikami? Dezynfekujemy je na bieżąco po wyjściu Klienta i przed zaproszeniem nowych osób. Odległość między stolikami powinna wynosić dwa metry.
Ale możemy zwiększyć poziom ochrony. W tym celu sprawdzi się osłona pleksi. Zapewnia ona fizyczną barierę między stolikami, co minimalizuje ryzyko zakażenia drogą kropelkową.
Możemy wybrać osłonę ze szkła hartowanego lub pleksi. Jak zamontujemy taką osłonę? Wygodnym rozwiązaniem jest montowanie do biurka lub stołu za pomocą uchwytu. Ale do wyboru mamy też pleksi wolnostojące lub wiszące. Te drugie szczególnie polecamy do sklepów i wszędzie tam, gdzie wymagany jest kontakt z Klientem.
Klienci z pewnością docenią starania obiektu. Jeśli dostosujemy się do obecnej sytuacji, nasza restauracja będzie godna zaufania.
Wszystko co potrzebne do ochrony: https://wyposazamysklepy.pl/srodki-ochrony-indywidualnej
Inne artykuły na ten temat: https://www.abm.com.pl/oslony-ochronne-do-biur-sklepow