wyposażenie sklepu obuwniczegoRemarketing to sposób na przekonanie potencjalnych Klientów do ponownego odwiedzenia sklepu i dokonania zakupu. Taką reklamę kieruje się do osób, które znają już nasz sklep, ale jeszcze nie zdecydowały się na zakup. Jak wygląda remarketing w praktyce? Na czym polega remarketing offline?

Remarketing – strategia marketingowa zachęcająca do zakupu

Remarketing stosuje się w przypadku osób, które odwiedziły nasz sklep, ale nie są dostatecznie zmotywowane, żeby dokonać zakupu. Naszym zadaniem jest zachęcenie niezdecydowanych Klientów do podjęcia decyzji.

wystrój sklepu sportowegoPonowne działania marketingowe dotyczą przede wszystkim sklepów internetowych. Poznajmy dwa rodzaje takich kampanii reklamowych: remarketing standardowy i dynamiczny.

W remarketingu standardowym reklamy są skierowane do osób, które odwiedziły już daną stronę lub umieścili produkt w koszyku. Klientowi wyświetlają się reklamy sklepu odzieżowego. Po kliknięciu reklamy, Klient trafia na stronę główną, gdzie widoczne są wszystkie kategorie.

Przeciwieństwem tej metody jest remarketing dynamiczny, który polega na personalizowaniu przekazu. Wyobraźmy sobie, że Klientka oglądała sukienkę z nowej kolekcji, po czym opuściła stronę. Wkrótce zdjęcie tej sukienki zaczyna pojawiać się na różnych stronach, które odwiedza. Reklama kieruje ją na stronę sukienki, która ją zainteresowała.

Marketing bezpośredni w sklepie stacjonarnym

meble do sklepu spożywczegoWłaściciele sklepów często stosują techniki, które są zbliżone do remarketingu w sieci.

Przykłady działań zachęcających Klientów do zakupu:

prowadzenie programów lojalnościowych – warto zachęcić Klientów do założenia karty lojalnościowej. Zaoferujmy na przykład zniżkę na pierwszy zakup. Niech korzystanie z karty daje Klientowi określone korzyści: dostęp do specjalnych promocji czy otrzymywanie bonów. Wizja otrzymania nagrody sprawia, że Klienci chętniej decydują się na kolejne zakupy! Dzięki programom lojalnościowym możemy przesyłać wiadomości e-mailowe lub SMS-owe do Klientów.

stosowanie potykaczy sklepowych – atrakcyjne hasło reklamowe umieszczone na stojaku zmotywuje przechodniów do ponownego odwiedzenia sklepu. Postawmy je przed wejściem do sklepu. Jaki rodzaj stojaka wybrać? Na stojaku z tablicą kredową możemy umieścić hasło, które zwiększy szansę na jego powrót do sklepu. Może być to informacja, że niedługo kończy się świetna promocja. Albo, że do końca dnia obowiązuje zniżka na zakupy. Sprawdź potykacze reklamowe do sklepu: https://wyposazamysklepy.pl/potykacze-stelaze-reklamowe

wręczanie materiałów reklamowych – rozdawanie ulotek lub darmowych prezentów jest znaną metodą, którą wciąż możemy spotkać zwłaszcza w galeriach handlowych. Można ją uznać za standardową odmianę remarketingu, bo jest skierowania do wszystkich osób. Także tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się na zakup.

https://stojaki-sklepowe.pl/sklepy-odziezowe/odswiezanie-wygladu-sklepu-porady/

https://regaly-do-sklepu.pl/regaly/meble-loftowe-do-salonu-3-must-have/