U nas to święto trwa przez cały rok. Światowy Dzień Jakości przypada na drugi czwartek listopada, ale my myślimy o jakości przez cały rok! Codziennie dopełniamy starań, aby nasze meble sklepowe i podejście do Klienta cechowały się jak najwyższą jakością. Podążamy za nieustannie rosnącymi oczekiwaniami Klientów i stale podwyższamy jakość oferowanych produktów. Jedną z najważniejszych osób odpowiadających za proces podnoszenia standardów w naszej firmie jest Specjalista ds. Kontroli Jakości.
– Moim zadaniem jest sprawdzanie wszystkich materiałów potrzebnych do produkcji mebli, które do nas trafiają. Weryfikuję dostarczone materiały pod kątem zgodności z naszymi wymaganiami. Sprawdzam czy nie są sprzeczne ze specyfikacją i czy nie posiadają żadnej wady. Wszystko po to by finalnie nasz Klient był zadowolony z jakości stworzonego przez nas mebla i mógł bez trosk korzystać z niego przez wiele lat – powiedział pracujący w naszej firmie Specjalista ds. Kontroli Jakości.
Nasza firma jest jednym z liderów polskiego rynku
wyposażenia do sklepów. Nasza pozycja jest wynikiem zrozumienia jak istotna w naszej branży jest jakość, którą konsekwentnie podnosimy. Wysoki standard naszej oferty potwierdziliśmy w ponad 20 tysiącach projektów zrealizowanych w Polsce i za granicą.
Dbamy nie tylko o jakość materiałów użytych w naszych meblach sklepowych, ale również o jakość obsługi Klienta. Nasi doradcy handlowi doskonale potrafią zrozumieć potrzeby Klientów i korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia doradzą zakup mebli sklepowych, który spełni ich oczekiwania.